I cant help myself, I'm playing with fire


Först vägrar bloggen ladda upp bilder och sen när jag producerat ett inlägg och trycker på spara och publicera blir skärmen bara vit. Tack till blogg.se och tack till min söta rara dator. Men inte ens det kan få mig på dåligt humör denna kväll. Sitter och småskrattar för mig själv, lyssnar på bra musik (Kris Allen - Live like we're dying) och är löjligt glad. Hoppas våra planer går vägen, its gonna be great! Ännu ikväll ska jag läsa några sidor om hjärnans funktioner för att hänga med i min studieplan (jo, det finns en sån och jo jag ska göra allt för att följa den!), nu måste jag bli duktigare! Jejjee!


Det är såhär jag ser ut efter att ha studerat några timmar, slut i huvudet men happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0