I dont wanna pay that part, I know that I love you


Min sovmorgon sket sig. Redan 9 stod jag ute på gården i snöstormen och bar harkkor. Vi började laga grunden på tillbyggnaden nu. Så jävla roligt eller så inte. Tur att vi inte bygger hus oftare. Huhhu, kom just in, ska hoppa i duschen och sen iväg mot biblioteket. Hoppas så att böckerna jag behöver finns inne, annors vet jag inte hur jag ska klara tenten på tisdagen. Förresten, ush vilket snöväder det är ute nu. Vill inte alls ha snö och kyla.



Sku mera än gärna kunna åka till Thailand, dricka en frappuchino (Starbucks lagar kanske världens godaste) och steka på stranden, nån som kommer med?


Kommentarer
Postat av: malin

respekt åt dig som hjälper till!!

2009-11-05 @ 21:33:44
Postat av: ewe

I'm so in ! ;D

2009-11-11 @ 15:57:19
URL: http://evelinabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0