a hero of war, yeah thats what i'll be, and when i come home they'll be damn proud of me


Denna dagen ett liv. Eller så inte. Är helt slutkörd, av typ ingenting. Efter jobbet har jag inte fått något gjort, inte för att det var jobbigt på något sätt tvärtom, men har bara helt enkelt inte orkat. Så tenten kommer att skita sig totalt. Har ju fan inte ens öppnat böckerna, tvivlar ens på att gå dit. Men måste nog iaf kolla hur provet ser ut så jag vet vad jag har att vänta mig till omtenten. Ska läsa lite på nätet, tror att det är bättre formulerat där och inte lika flummigt. Dessutom även kortare och konsistare, hoppas jag. Jobbet gick finfint utan några större problem. Flickorna beundrade mina smycke, kläder och såntdär vakio och pojkarna lekte tuffa och spionerade. Kommer nog att trivas där riktit bra dehär 2 veckorna, enda jag tvivlar är musiken, men månne det inte går fint. Imoron ska jag ha levyraati med dom, jejee, Iron Maiden och Britney var deras önskemål, så jag vet lite iaf. Köpte även första säsongen av Californication idag, men måste spara den till slutet av veckan, måste orka läsa ikväll ännu. Dessutom fick jag en glad överraskning då vårt höstlov börjar på torsdagen och slutar på måndagen, vilket betyder att jag bara har två jobbdagar kvar denhär veckan, skönt med en mjukstart. Imoron jobbar börjar jag också 8, måste på allvar vänja mig att stiga upp då det ännu är mörkt ute.

Nu face-nörda sen läsa. Moro.


Såhär glad var jag i morse före jag drog iväg till jobbet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0