and after all we been through


Hello! Fick en trevlig väckning idag när Camilla ringde lite över elva och sa att jag har mindre än 1h att fixa mig klar för en arbetsintervju. Tjoho tänkte jag, hur fan ska jag förbereda mig själv. Äh, tänkte bara att jag är mig själv, nåt annat hinner jag ju inte ens med. Dethär resulterade i två veckors jobb som vikarie i Billnäs lågstadie, så tusans spännande och roligt. Men en massa att förbereda och en Pedagogisk filosofi tent på tisdagen underlättar ju inte arbetsbördan heller. Så kommer att gömma mig i rummet hela v-slutet bland högen med lågstadieböcker och papper, för på måndagen kl.8 börjar jobbet. Och dessutom måste jag gå igenom filosofi böckerna ochså, jejje! Så något a8 blir det knappast, fast som Etta utryckte; du läser ju inte endå på natten, så darför tänker jag inte bestämma mig för något. Nu LÄSA. Morjens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0