because when the sun will shine


Fyfan så schysst med onsdag redan! Bara två dagar sen är det veckoslut igen, fan va nice! Imoron ska jag med skolan till simhallen, övervaka där och sen fortsätta med normi-skoldag. Näst sista dagen av vikariatet, lite synd tillika då jag nu har kommit in i systemet, lärt mig alla namn och börjat trivas riktit bra. Men jag kanske får hoppa in och vikariera nångång på nytt. Helgen ser ut att vara ganska oplanerad, vilket betyder att jag fortsätter med Californication-maraton, möjligen filmkväll och bara lugna ner mig. Eftersom vristen är som den är måste jag skippa matcherna (men kanske åker jag ändå med?) och a8, haha. Men halloween helgen blir det peli sen, ingen skillnad för då är det fullt ös medvetslös. Bäst! Men det är en tid dit ännu. Och dessutom när vi satt och planerade hösten med Etta ser jag faktist fram emot det. Mycket happening och det gillar vi. Mayhem i Vasa, Pikkujoulu, crasha Åbo och möjligen en rois-kryssning. Återstår att se hur mycket vi hinner med då jag har veckoslutskurser och matcher. Så någon höstdepression ska inte existera här inte, vi botar den med party!

Kommentarer
Postat av: Ettalainen

ME LIKE!!!!!!

2009-10-22 @ 06:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0