am i dreaming? Am i dreaming?


Nu var det igen sista dagen för denhär veckan. Tusan vad fort tiden går. Helgen har hittils gått helt fint. På fredagen tog vi en tripp med flippausbeemern till Lojo för att titta på Fbc elit-Losb. På lördagen hade vi tidig start till Köklax där våra första matcher för säsongen skulle spelas. Vi vann båda, första mot LoHi vann vi med 4-3, den matchen var det roligt att spela, jämt och kämparglöden var stor, vi kunde spela vårt eget spel. Annat var det i den andra matchen då vi mötte det nya laget team Botox. Svårt att ta ett sånt lag på allvar och de rosa spelskjortorna hjälpte inte mycket till. De vann vi med 14-2, vi kunde inte spela vårt spel alls, matchen kändes typ sjukt lång och avbröts tillsist i sista perioden. Men vinst är ju alltid vinst och att börja säsongen med 4p av 4möjliga är ju fint! Nu gäller det bara att fortsätta i samma takt. Sen senare kom Karen hit, vi tittade på leffa och hängde i ABCkön, peli. Kvällens låt var definitivtt jay sean - down, haha. Är stolt över mig själv att ha skippat a8 nu i 3 helger. Nästa vecka är det födelsedags fest på onsdagen och möjligen a8 på lördagen, jejjee.
Snart ska jag dra iväg till stugan och bära lite byggmaterial hem därifrån. Nästa vecka börjar byggarbetet här hemma, ska bli intressant att se hur slut resultat blir. Nästa vecka ska jag läsa, läsa och läsa lite till. Pedagogisk filosofi och etik, jejjee, platon och aristoteles kommer att bli mina bästavänner.


Bildkälla: google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0