got me singin' nanananaa, every day, like my iPod stuck on replay


Bra start på nya veckan eller så inte. Vaknade med grym huvudvärk, hoppades på att jag skulle hitta värkmedicin i skåpet. Hittade tuggtabletts värkmedicin (det måste vara pappa som köpt), och tvingade i mig det. Fyfan, aldrig mera, efter många spyreflekser och 5 glas vatten sjönk det ändå ner. Så nu ska jag till apoteket efter normi panadol. For i duschen och när jag stiger ut så halkar jag omkull, och faaaaaaaaaaan tänkte jag, min vrist gillade nämligen inte det så mycket. Nåja, sen ser jag att pappa har bilen och det regnar ute, nå som tur är det inte allför långt till centrum. Så nu ska jag gå iväg dit, kanske jag blir under en bil, kanske panadolen är slut eller kanske nån äter upp mig. Hmm, återstår att se och hoppas dagen ens blir lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0