theres no getting over, just no getting over you


Är helt slut och väntar bara på att Bigbrother ska börja, var just i bastun och före det på träningar. Trots att det inte går riktigt som jag vill är det ändå fytusans skönt att träna. Nu när jag är ledig borde jag också aktivera mig och fara ut och springa. Tänkte köpa ett 10ggrs kort till Sportten och gå på några lektioner i veckan, typ bobycombat och Great success! Och så har jag läst lite, ikväll ska jag fortsätta ännu, men fan vad  t r å k i g t  det är. Måste komma igenom båda böckerna innan vslutet. Imoron ska vi göra nåt med Etta på dagen, funderade på att dra med henne ut på frisbeegolf banan, vad tycker du om det Ettalainen? Det är roligt hei! Fick också en otrolig åbosaknad idag, det slog mig bara sådär mittiallt. Saknar stället och alla vänner där. Hinner inte nu eller nästa vecka men sen ska jag dit, kanske blir det ett åbo-onnela besök på samma gång. Förra gången vi var där med Etta hade vi riktit kul, härjade på som vanligt och det slutade med att vi somnade nångång 6 på moron och steg upp 9. Jejjee, men fan vad kul det var! Tyvärr har Etta alla bilder, och det är jag nästan glad för, tvekar på om jag vill se dom eller inte.

FAAAAAAAAAAAAAAAAN, nu kom jag på, BB kommer först efter maanantaileffan idag, fuck u! Kanske jag bara läser lite och far o tuta sen. Höh! Gonati.

Dagens låt: Pitbull-Daddy's girl<3


Random


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0