they've been talking bullshit, i've been talking more shit


Höstlov is the shit och känns som om det är precis vad jag behöver. Måste nolla och ta in allt jag lärt mig och allt jag upplevt de senaste dagarna. Trivs bra som vikarie och att jobba med trevliga och söta 4-6 klassister. Nästa vecka fortsätter jobbet ännu likadant och dessutom ska vi på tex. på simhallsbesök, jeje. Tenten igår tänker jag inte ens säga nåt mera om än att, syns på omtenten! Var helt slutkörd igår när jag kom hem, har blivit så mycket de senaste dagarna och när tenten var undan höll så mycket från axlarna att det kändes verkligen. Slocknade direkt när jag la ner mig i sängen.
Imoron ska vi iväg med beemern och Etta till Iso Omppu och agera Annis hårmodeller, jeje. Sen är alla andra höstlovs planer öppna, kanske en och annan filmkväll, lite träningar och Californication-maraton. Låter rätt härligt och skönt. Nu ska jag städa, planera lite och sen får vi matgäster. Hoppas min nättaste pjäs Samira också kommer hit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0