with every single breath im here with you now


Vill bara att denhär darra-dagen tar slut nu och att jag klarar mig finfint på jobbet imoron. Börjar redan kl.8, men det ska bli trevligt med lite rutiner och en dygnsrythm som är i skick. Det har verkligen inte min varit den senaste tiden. Skippar t.o.m. BB ikväll och tänker fara o sova. Men hoppas på att Justiina faller ut... Har förberett mig så gott jag kunnat till jobbet och hoppas jag är utvilad tills imoron. Vet inte när jag senast lagt mig kl21? Men jag tror det är helt bra eftersom jag lider av en enorm univelka från igår. Men har bakom mig ett trevligt veckoslut, eller hela veckan har varit riktit kul och en ny spännande vecka framför mig. Det är ju höstlov nu också, och det känner jag ju redan av på jobbet i och med att jag har fredagen och måndagen(?) ledigt. Nåja, nu och sova, gonati!

Jason Derulo - Whatcha say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0