you think i dont know whats up?


Åh, vad bra dag jag har haft idag, har hunnit med mycket men ändå inte stressat. Skönt att kunna somna med ett leende på läpparna, lever i happytimes ikväll. Tänker drömma bort mig till nästa sommar, det kommer att bli så, ursäkta, FUCKIN' AWESOME!! Men först chillar vi igenom vintern och våren, lever livet som om vi inte levt tidigare och sen smäller det högre än nånsin! Ser så ofantligt mycket fram emot allt som är på kommande men mest på den högsta smällen hittills. Roligt att ha mycket planerat så går tiden fort, vi är ju i slutet av oktober redan, (idag ser jag positivt på allt). Dessutom är jag dagar och kvällar otroligt lycklig och glad över alla underbara vänner och människor som omger mig för tillfället. Klyshigt jag vet, med så sant! Härligt bara kunna vara sig själv och duga så.. Kan bara skratta åt denhär dagen och drömma mig bort. Både lite längre bort och långt bort, både efter en kortare stund och en längre stund. LOVELY! 

 
Sweet dreams! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-10-29 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0