colorado sunshine


Jobbet gick som väntat långsamt med långt Å. Men efteråt blev det bara bättre och bättre, serendi med Etta, favorit programmen, Idol och BB. Säger bara hejja Idol-Jon och att Nino kanske är mest peli i BB-huset för tillfället. Hur roligt är han inte och hur tråkigt skulle inte programmet vara utan honom. Fick också reda på att det så ska bli MAYHEM i VASA i november! Det är ett som är säkert att jag ska dit, ska se MAYHEM live och ska röjja som fan. MAYHEM, det är klart att det blir MAYHEM, människor. Sen skulle det bli lite nördas vilket har lett till att jag är här fortfarande, alltså blev några minuter över en timme. Men jag är bara glad för det, ler igen nästan sådär påtvingat. Vad fan har det liksom slagit i mig. Dör lite grann. Dör lite mer och lugnar sen ner mig. Är det peli så är det peli. Är det lycka påhär på en tidsdagskväll så är det. Nu ska jag somna, härligt att somna med såhär bra fiilis, länge sen sist. ÄÄÄ, fyfan va bra! Fyfan vilken känsla!


Livslycka jau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0