he's not welcome here no more


Inspirationen tryter fortfarande och funderar allvarligt hur fan jag ska orka med skola ikväll, till halv nie dessutom? Som om det inte skulle finnas bättre och göra en fredagkväll?! Vi snackar filosofi, typ där är en dörr, men det är inte bara en dörr för vi tänker också att det är en dörr?! Fattade noll igår, så fattar knappast mera idag. Ska försöka iaf, det är ju något. Bra när andra skoldagen känns kuolema redan. Men känns det alltför tråkigt kan jag iaf tänka på Serendi med pärlan efteråt, skratt och planeringar, det får mig på bättre humör iaf, mycket bättre. Serendi är som typ terapi, där känns allt mycket bättre liksom. Och det vinner definitivt över att vad skola har att göra med. Men nu ska jag fara och äta, packa skolväskan och powertuta lite. Gonati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0