ställ er upp, hur låter ni?


Det första jag tänkte på idag morse när Cam väckte mig var, när börjar jag jobbet idag? Blev typ helt i panik, men efter en stunds tänkande kom jag på att jag är ju ledig. Skönast! Är ledig imoron också! Nu borde jag bara få några saker undanstökade så är allt jees. Måste till biblioteket, banken, apoteket för att få undan allt sånt. Och titta på True Blood, har helt fastnat för det. Förut tittade jag typ inte alls på tv, nu är det True Blood, Idol och BB som jag har blivit helt besatt av. Nördvarning, första säsongen jag ser svenska Idol, och hur bra är inte det jämfört med finska? Angående BB får jag nästan angst om jag vet att jag missar det, helt sick.
Imoron kväll är det Wicked Wednesday i Serendi så det ska besökas, men lugnt, ska hälsa på broshaaan och Linda som är på jobb. Trevligt att det nångång händer någo annat än a8 på lördagkvällar. Nu på glass med Sara.

Några bilder från a8 veckosluten, fulltösmedvetslös.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0