you got the light in you


Har sprungit omkring med yllesockor idag. Snoret rinner, halsen är slemmig och min röst är faktist ingen att dö för, visst är det härligt med flunssa. Och sku det bara vara dehär två dagarna det handlar om men när typ hela min sommar har sett likadan ut. Men ska beställa tid till läkären troligen nästa vecka och se om det är något fel på mig, kan ju inte vara helt normalt att ha snuva/flunssa 4månader? Hoppas det blir ens lite bättre till imoron och slutet av veckan. Imoron ska jag till stan och shoppa. Vet inte när jag senast har varit såhär ivrig och förväntansfull, vill hitta mycket höstigt imoron! Pengarna skiter vi i, det problemet tar jag senare imoron shoppar vi! Fast nu när jag skriver sådär hittar jag väl ingenting.. Äh, återstår att se, ska även luncha med favoritbrudenbankiren som numera har blivit storstadsbo, saknaden är stor. Sen på kvällen har vi träningar, sista träningen innan lördagens matcher som vi har mot Botox och Lohi. Måste koncentrera mig mycket bättre än förra träningen, för det var verkligen katastrofalt från min sida! Kyl se siitä.

Nu ska jag fortsätta att tråma i mig lösgodis och spela bejeweled på feissen. Sen ska jag sova, ska försöka komma iväg tidigt imoron.



Heartless - The fray <3


Kommentarer
Postat av: malin

jag hade snuva 6 månader, men hade fel på bihålorna. så ja hoppas de blir bättre nu:)

2009-10-01 @ 10:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0