i got a better solution for you girl

Ahhh, snacka om skön känsla. Tenten undan, skolansökningarna skickade och allmänt bra humör. Imoron ska jag kanske belöma mig själv med lite shopping(nya converse), träffa Linda över en kaffe och njuta av vårkänslan i stan. Älskart!! Dessutom har de lovat fint väder tills imoron, uteservering, cheeck!
Nu ska jag titta på New Moon för sjuttonde gången och dregla lite. Robert är min gud, min hetaste gud(eller egentligen på delan första plats med Ed Westwick).

Kommentarer
Postat av: Kartsu

Såg pattinson lookalike igår i stan, sen såg ja honom pånytt o pånytt. Vänta faktist bara på att han sku anfalla o sätta tänderna i mig.. aah! Kanske du har samma tur som mig, men vi vet ju.. D e mitt blod som han törstar efter o mina tankar han int kan läsa. PUSS

2010-04-14 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0