snart, soon, pian

Vet inte när jag senast längtat efter en ledig dag såhär mycket... Gårdagens och dagens jobbpass har dragit ut allt ur mig, har inte riktigt vant mig vid dethär ännu... (men det lättar lite när man har sjukt härliga kollegor). Dessutom har jag mera än massor att göra imoron. Skolarbeten, räkningar, tvätt och ja, en massa. Hoppas bara på dåligt väder så att jag inte har någon dum anledning att sitta och lata mig i solen.. Mina ögonlock är sjukt tunga, kryper under täcket nu, sov gott alla!
På köpet är jag också otroligt irriterad och måttligt förbannad. Att allt alltid ska fucka upp. Men det blir nog bra, allt löser sig som Timbuktu brukar sjunga, det gör det alltid. Men ibland vill man liksom bara skrika, gråta och vara sur, bitter och inåtvänd. Snart mr. Potter, snart. Soon summer, soon. Pian Yyteri, pian.


bara för att det var så sjukt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0