Suomi on jälleen maailmanmestari HEY maailmanmestari HEY

Har återvänt till V-town. Trött, utmattad och genomfrusen men just nu gör det absolut inget, inte det minsta lilla. Så lycklig är jag just nu! Har ett Fantastiskt Veckoslut bakom mig på alla positiva sätt. Och har inte ens förstått ännu allt som har hänt under det här veckoslutet, ofattbart. Nyper mig i armen. Tydligen har det hänt på riktigt, fast det känns som en fin dröm! Lever lätt på det här veckoslutet länge! Det här kallas väl lycka. Livslycka. Tack för den här helgen alla ni fina människor och tack Karen, vad skulle jag göra utan dig?
Tack till dom, tack till er och tack till oss! Bildkälla mera grymma bilder finns där.
Nu blir det tentläsning och sömn. Imoron ny vecka och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0