before your too far gone before nothing can be done

Tje
! Har haft en riktit skön slapp dag. Har blivit ganska mycket slappas den senaste tiden men måste bara vänja mig och se det positiva i det. Idag har Karen och Etta varit här och chillat och så kollade vi på lite film. Precis som alltid skrattade vi och hade världens smartaste ideer. Ponyteam goes roadtrip, tje kebab, Jortsu. Några av världens bästa brudar, lätt. Sen tittade jag med ena ögat på melodifestivalen och ska snart lägga mig under täcket och titta på lite Californication. Imoron söndag och vändag, inte direkt något jag firar, och sen ska jag på jobb på eftermiddagen.
Nu en sjukt fin låt av en sjukt fin människa, njut.
Robert Pattison - Never think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0