hey there people here I come, step aside

Redan söndag, vill ha fredag igen. Är iaf idag på bättre humör än vad jag var senast. Hade lipen i halsen då jag på fredag morgonen inte fick igång bilen, tänkte att vad fan är det för fel nu. Dock visade sig att problemet var mindre än väntat och med lite hjälp av startkablar var den i skick igen. Så inte så katastof dag slutligen, men det kändes ganska surt ändå och hann måla upp mardrömmar att den var helt urbruk nu, men det löste sig, så skönt. På lördagen var vi till Lojo på cittari besök, sen tvingades jag till pappas jobb, härligt med arkivering sådär på lördagskvällen. Som tur räddades min kväll med en chillfilmkväll var jag på myyycket bättre humör igen, jeje..
Ikväll blir det serendidejt med favoritbruden och få höra lite a8 skvaller från igår. Ska jag vara ärlig så saknar jag a8 och röjjandet med brudarna som fan, men ska stå ut lite till ännu, SEN blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0