so special so wonderful

Skönt med en bra måndag bakom mig. Fick samtal 8 idag morse, upp ur sängen och på jobb till 9. Men eftersom jag trivs så bra, gick dagen fort och fint. Sen lite serendi chill, och slutligen måndagsinnebandyn! Saknar innebandyn som fan, men är tvungen att inse att denhär säsongen är förbi för min sida hur mycket jag än skulle vilja vara tillbaka på plan. (Tack pusutauti, angina, virusinfektion och nu slutligen den kommande operationen, ni har gjort min vinter till ett helvete, men som tur ska det snart bli bra!) Och jag kan berätta för er att det suger, och det suger riktigt riktigt mycket, för jag saknar spelet och lagfrendina! Men som tur sköter brudarna sig finfint, segrar i helgens matcher igen. Har varit en bra säsong hittils för laget och det är ju great! Några matcher kvar och så får vi se ifall prestationerna räcker till avancemang till 3an, och det hoppas ju vi alla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0