standing on the top of the edge, it feels like its coming down

Det är ganska tyst och tråkigt här på bloggen. Men skyller på att det verkligen inte händer så mycket spännande, jag inte har varit på så bra humör och att jag inte har flyt i någonting just nu. Idag har jag varit till läkaren, gått in i ett rum, gått ut och in i ett annat, röntgats, gått tillbaka, röntgats igen, ner till källaren, blivit stucken ett antal gånger och sen äntligen fick jag beskedet, 2 operationer behövs. Nästonsillen och halstonsillerna, ska bort, putsveck bort sådär bara. Eller nja, inte sådär bara (fast det är det jag vill tro) men en natt på sjukhus och 2-3 veckors återhämntningstid då min föda ska mestadels bestå av glass, mår redan illa av tanken.
Och jag är rädd, så jävla rädd, men jag försöker låta bli att fundera på det. Vet inte ens när det ska ske, det sattes in som brådskande, så kanske nästa vecka eller om en månad, men kanske lika bra att vara ovetande... Nu går jag på antibiotika kur (igen!) och värkmediciner. Idag har mitt huvud typ bultat ihjäl och jag kännt mig yr, hmm, kanske spänningen lättade en aning när jag hade besöket undan? Fyfan för denhär dagen iaf. Ska småningom tillsammans med iPoden gömma mig under täcket och bara tänka på bra saker, försöka kan jag ju åtminstone. Denhär operationen ska ju bara göra livet bättre och lättare för mig... Och tillslut ska jag ju bli bra igen..och snart är det vår och sen sommar och Napa.. Låt iaf denhär dagen vara slut redan,tack!
Gonati från bitterbruden.
Framsteg att jag inte svimmade på blodprovet imorse!

Kommentarer
Postat av: malin

Vet hur det ær att vara mycke sjuk:( JA skulle oxå gøra bihåleoperation o ta bort cystor før att live skulle bli lættare, på efterkontrolen visade det sig att det inte alls hjælpt. Så måst væl opereras igen! Bu.



Krya på dig

2010-02-10 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0