you make me feel alive-ive-ive-ive

Har en lugn helg bakom mig. Några filmer, godispåsar och avsnitt Californication senare känns ganska bra i kroppen. Idag är det dessutom Alla Hjärtans dag som jag har firat med middag hemma och lite jobb. Nu ska jag fortsätta firandet under täcket med sista Californication avsnitten, låter som en skön plan iaf.
Ville dessutom skänka några av mina tankar till alla underbara vänner runt omkring, klishé men ni gör allt så mycket lättare, roligare och värt att leva, så är det bara! En stor kram till er alla! Dessutom lite bilder på de som står mig närmast, ni e bäst, men det finns många andra som är minst lika bra därute också! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0