död åt flugor!!



Goodmorning! Hoppas ni sovit gott..

Har nu tre dagar i rad blivit väckt av surrande flugor i mitt rum och tänkte igårkväll att nu jävlar ska varenda en dö för jag vill ha en sovmorgon. Så det blev krig. Sökte fram flugsmällaren, muahahaha och tänkte nu ska ni få tillbaka. En död, två döda, tillslut sex döda flugor. Frågan är HUR kan sex flugor tappa bort sig till mitt lillalilla rum?! Men efter att ha smällt alla dom döda kröp jag under täcket i hopp om en sovmorgon. Men gissa vad jag vaknar till kl.05.25.........? JO EN JÄVLA FLUGA SOM SÄTTER SIG PÅ MIN NÄSA OCH SURRAR SEN IVÄG! Nåja, den möts av flugsmällaren och pang död. Somnar om igen men vaknar till att jag hör TVÅ flugor som surrar igen. Blir flyförbannad och stiger upp. Tack som fan! Men hur kan alla flugor hitta ner till mitt rum? Eller uppstår de från de döda? Ja-a, ingen aning. Kriget slutade iaf, 2-1 till flugorna. Får se hur det går denhär natten?

Nu ska jag fortsätta med packande, kanske jag nångång blir klar med det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0