HAPPYHAPPYJOYJOY


JEES! Fick det efterlängtade brevet från ÅA idag. Fan vad nervöst det var att öppna det. Andas in, andas ut. Sen rev jag upp det, du är antagen till klasslärarutbildningen vid ÅA. Andasss ut. Åhh, vilken lättnad det var. Nu blir det flytt till Vasa i augusti och lägenthetsjakten har börjat. Låt mig hitta en skön lägenhet nära skolan till ett bra pris. Vad härligt att få inreda, börja på något nytt och få något helt eget.

Nu kan jag liksom pusta ut, inget att vara tänka och fundera på mera. Vasa here I come. Så jävla skönt att ingen ordning. Äntligen slipper jag karis och får börja på ett nytt kapitel. HAPPYFACE!

Nåja nu kan jag njuta och fira påriktigt resten av sommaren. Vi börjar på helgen med ett pangregattaveckoslut. Ledig fredag till söndag och hoppas på fint väder. Sen blir det vänner, fest, karisgränd, 2havs bag-in-box och fiilis. BILEEET!

Nu kallar kvällsturen men i detta tillfälle känns det tom. roligt att åka på jobb. Jobba ihop pengar till hösten, för det kommer det att behövas. seeya!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-07-08 @ 15:48:54
Postat av: Jasmin

tacktack!

2010-07-10 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0