KVÄLLENS


Kvällens sommarben:


Kvällens låt:
Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie


Kvällens längtan:
Tillbaka till regattahelgen, tivoliterassen, karisgränden, segelbåten.. Kommer inte sluta längta tillbaka dit på en tid.

Kvällens hetaste kille:

Corey Bohan

Kvällens finaste text:

Har ni någonsin reflekterat över hur människor kommer och går genom ens liv? Ibland spenderar man en underbar ljummen sommarnatt med huvudet i någons knä, som man inte ens kan namnet på. Livet är allt bra konstigt. Man möter människor som man skulle vilja lära känna bättre, vars läppar är mjuka som sammet, med tungor sträva som grappa. Men du vet  att det bara är för en sommarnatt, imorgon är magin förlorad. Människor som är intressanta. Män som får mig att att vika sig dubbelt, pojkar som får mig att bli varm. En sån karl jag tänker på när vintern är lång och kall.  Jag älskar sommaren. - Petra Tungården

Jag älskar också sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0