you are what you create


Har en riktigt dålig och orolig natt bakom mig. Lång, vände, vred, frös och hade hett om vartannat. Tankarna vandrade ibland långt bort, ibland allt för nära. Till framtiden, till nutiden och till dåtiden. Till henne, till oss, till Honom, till de. Sista gången jag blickade mot klockan var den 02.53. Min dygnsrytm börjar vandra iväg mot onormala tiden igen. Därför tvingade jag upp mig tidigt imorse. Men dendär några timmars sömnen känns i kroppen, nu tvingar jag mig hållas pigg, dricker kaffe och försöker reda upp mitt liv i källaren. Inte någon vidare lätt uppgift. Försöker göra mig av med så mycket som möjligt, men det det svåraste, att göra sig av med saker som jag kopplar med så fina minnen. Nu måste jag fortsätta, annors blir jag aldrig klar till nästa helg då flyttlasset åker iväg. Då mitt liv åker iväg.





                                                                                                weheartit

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0