skön dag, fin dag

Såja, intervjun och en skön dag i Vasa är undan. Svårt att säga hur det gick men jag hoppas på det bästa.. Dessutom träffade jag på vaanaste Verro idag samt en hel del andra nya bekanta. Dessutom är jag några klänningar rikare trots att jag inte storshoppade idag. Vasa är nog en riktigt
bra stad, skön miljö, trevliga människor och fint. Åhh, vad bra dag det har varit idag. Tolv-tiden borde jag vara hemma och sen är det bara att krypa under täcket. Morgontur imoron it is! Nästa lediga dag ser jag först på söndagen. Men har tom. lite jobb iver nu. Take care så ses och hörs vi!
Såja, intervjun och en skön dag i Vasa är undan. Svårt att säga hur det gick men jag hoppas på det bästa.. Dessutom träffade jag på vaanaste Verro idag samt en hel del andra nya bekanta. Dessutom är jag några klänningar rikare trots att jag inte storshoppade idag. Vasa verkar nog som en riktigt bra stad, skön miljö, trevliga människor och fint. Åhh, vad bra dag det har varit idag. Tolv-tiden borde jag vara hemma och sen är det bara att krypa under täcket. Morgontur imoron it is! Nästa lediga dag ser jag först på söndagen. Men har t.o.m. lite jobb iver nu. Take care så ses och hörs vi!
Solen i ögonen på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0