vad gjorde vi för lite? Vad gjorde vi av alla dessa år?

Good morning sunshine!
Sitter i tåget påväg upp till Vasa på inträdesförhör. Det var någon som funderade vad jag vill studera och det är till klasslärare. Hoppas det bara går vägen, vill vill vill!! Dessutom ska jag träffa Vasas vaanaste brud över en kaffe, like it!
Har en tung men rolig helg bakom mig. Har jobbat hela helgen men hann även ut och fira på lördagkvällen. Det har resulterat i en enorm sömnskuld, sjuka fötter, fula blåmärken och söndertramapade tår. På lördagen direkt efter jobbet for vi till Ekenäs med Etta och Ika. Förfest hos Himlan it was. Sjuka ölspel och en karatefylla. Sen drog vi iväg till ettan och där var det människor, huuhhhu. En massa studenter och andra firare. I dimman fann jag även min plastkusin och andra bekanta som hade blivit studenter. Stort grattis till er! Hoppas ni hade en minnesvärd kväll, själv skulle jag göra vad som helst för att få uppleva den dagen på nytt! Hör av mig när jag sitter på tåget hem om inte tidigare!
Dagens låt: Andreas Grega - Där var vi förenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0