i look up to the sky

Började veckan med att totalslutköra mig själv(jobb, träning, städa hela bygget). Var för första gången på sjukt länge på träningar, typ konditionen på noll och bollkontrollen var borttappad men aaahhh vad jag älskar den sporten..  Saknaden under sjuk-tiden har varit stoooor och nu när jag äntligen är i skick har vi en träning och en turnering kvar denhär säsongen, sant men synd. Gäller att njuta av dethär bara! Men ska ta kort till sporten för nu fan ska jag i skick igen!!
Haha, ska lägga mig och sova nu, är så trött. Nätt när klockan inte ens är halv tio.. När har dethär månne hänt senast?!

Kommentarer
Postat av: Laska

Bra doonat av dej ida, ska bli kul på lörda!

2010-03-22 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0