man blir trött av att äventyra

Tjenamors!
Kom just hem från vårt äventyr med Karen och Etta. Vi var och se på innebandy playoffs, Oilers-Classic, spännande och underhållande. Både på planen och utanför. Sen var vi på lite upptäcksfärd och slutligen hittade vi vår efterletade destination efter att ha kört minst 5varv runt och runt på samma ställe. Jag kan rekommendera Karen som kartläsare då ni ska hitta nåt, det kan ta en tid men efter lite borde man nog hitta rätt. ;) Fast the ponyteam hittar alltid fram nog slutligen.
Jeje, nu är jag så trött att mina ögon juuust åker fast, så nu ska jag krypa under täcket och hoppas på en sovmorgon imoron. Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Digii din nya design =D Man blev på bra humör juh!!

2010-03-14 @ 09:07:52
URL: http://saraeskola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0