to dooooo-lista

Gomorron! Har kommit igång redan, hoppat i duschen och nu ska jag planera lite hur dagen kommer att se ut. Vill få undan så mycket som möjligt, så ska vara extra produktiv idag. Satt ihop en to do-lista också, men ju mera jag ser på den, ju mer kommer jag på att jag måste tillägga. Gissar att jag är sltkörd ikväll. Men kameran ska följa med mig idag, så det kanske blir några bilder. Dessutom har jag dragit på mina favorit leggings och ser att solen lyser ute, lovely, solglajjor it is!

Kommentarer
Postat av: Linda

Argh, nå faktiskt... är lite sugen på att komma imorgon till karis, men det är ratata fest samtidigt :( Men ifall jag inte hittar outfit så kanske jag kommer :)) puss<3

2010-03-18 @ 09:43:37
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0