Like stones in your pocket people try to wear you down

Vilken start på veckan, baby I like it!  Och har sitter jag utmattad, trött men så otroligt glad och lycklig. Glad för att vi vann i innebandy turneringen (GO SOVJET!) och lycklig bara för att det känns så bra. Just nu, just ikväll har jag bara en önskan. Tyvärr vet jag att den inte går i uppfyllelse just nu men kanske, hoppeligen med ett stor H så nångång.
Nu dags för John blund. Sov fint, efter en sånhär dag gör nog jag det iaf.


Train - Words, underbart fin låt

So let's run with these changes and I want you by my side, and there's not a word that i've ever heard that could make me change my mind. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0