kallt som i siberia

Ligger under filten med tre par sockor och tröjor som sällskap men fryser som en dåre ändå. Jag är en tuff brud så sjuk blir jag nog inte, får jag hoppas iaf. Det är inte okej men -20 grader i november, INTE OKEJ!
Många är påväg till Ollis ikväll men inte jag. Nejnejnej, jag väntar till torsdagens rockjulfest och firar då istället!
Nu ska jag försöka koncentrera mig på lite skolarbeten, sen några avsnitt paradise. Imoron har jag sovmorgon och jag älskart. Sen far vi och åka pulka med brudarna och dricker glögg. Finfint det. Slut svamlat för idag, lyssna istället på denhär fina killen som vann Australienska Idol.
Stan Walker - Black box, nya bodycombats verryttelylåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0