dancing up and down

Äntligen har jag fått några skolarbeten gjorda, bra Jasmin! Dessutom har jag avnjutit lördagsmiddag med tv4palys Idolsällskap. Fint så, go svenskfinland! Nu ska jag belöna mig själv med roligt sällskap hos Johanna och hoppeligen drar vi vidare någonstans. Nästa vecka ska jag ha en vit-vecka, MÅSTE HA! Inga onödiga ursäkter mera.
notera mitt städade klädskåp, det måste jag också reda upp nästa vecka!
FIILIS! (snygg brud förresten, hahhah, ignorera henne och lyssna på låten, loveit!

Kommentarer
Postat av: verro

Nykter vecka? i vasa? klarar du av de så kan du berätt till mig hur du gjorde :D

2010-10-03 @ 13:55:22
Postat av: Karppa

Jumalauta nainen oot kaunis <3

2010-10-04 @ 09:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0