fint går det


Sitter som bäst i skolans datasal. Försöker mig på detdär som heter skolarbeten men det går inte så bra just nu. Eller egentligen går det väl inte alls. Kanske jag bara borde ge upp, cykla hem, städa och chilla. Låter som ett mycket bättre alternativ i alla fall. Blir möjligen lite Combat ikväll om jag orkar. Det är ju onsdag ni vet. Dagen efter tisdagen liksom. Sick kväll igår. Dessutom har jag redan varit till gymmet imorse och haft redskapsjumppa i skolan. Kanske bara en hemmakväll och lite tentlitteratur sku räcka?

Återkommer latero.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har ju HUUUR roligt som hellst här i datasaaalen :P is int fa heim nu! nu ska de arbeitas!

2010-10-13 @ 14:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0