piss-dag


En riktigt piss-dag på G. Allt känns fel, jobbigt och tröttsamt. Har redan idag hunnit strida med magistrat-tanten, falla omkull med cykeln och få söta skrapsår på händerna och sticka mig med knappnålen alltför många gånger. Dessutom snöar det här. Vad är det som har gått snett när det snöar i mitten på oktober? VAD? Hur lång och kall kommer den här vintern att bli riktigt? Jag går nästan sönder, tog liksom vinterjackan på mig idag. Huhhu.
Dessutom har to-do listan växt till sig igen och så har jag fått reda på att tent boken som jag redan hunnit läsa är bara en sidofuckinbok om man är intresserad av att veta mer och inte ingår i tenten.... TACK som fan!

Hoppeligen får lite träning ikväll mig på bättre humör, iDance och gym it is! Sen tänker jag belöna och trösta mig själv med lösgodis ikväll, bara för att! Men först ska jag försöka kämpa med lite skolarbeten.
skitjävlapiss-storm



Kommentarer
Postat av: Andruuuu

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ses snart bitterhetens drottning!

2010-10-14 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0