rikkibrokensönder

HUHHU! Är rejält sliten idag. R E J Ä L T ! Kom ner till KarisKarjaa ihopp om att komma på rehab men så gick det inte riktigt. Flyttning, reunion med mina fina flickkompisar och så en kväll på lokala favorit After Eight. Huhhu sån kväll på alla sätt och vis. Först när vi kommer in känner jag mig som pensionär, sen kommer kossukolan in i bilden och det blir som det alltid brukar bli! Roisan men kulkul att träffa alla gamla skolkompisar och gamla affeskompisar! Nu blev min affeslängtan mättad och jag kan lätt säga, europas bästa (?) sen igen på juldagen!
Nu lite städning och packning och så ska jag krama systeri lite innan tåget åker iväg. 6h tåg tillbaka till älskade Vasa-town i krabbis men med det bästa ressällskapet jag kan tänka mig! Igenom gång av helgen, skvaller och skratt är precis vad jag behöver just nu. Som kartsa pony sade, naiset on kunnos! Todellakin kunnos!
Såhär såg det ut på etkona at my place, och som vanligt flippade det ut. Tur nog att vi fick bättre förstånd än att fara till affes klädda såhär. Men sjukt kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Andruuuu

2010-10-31 @ 14:06:32
Postat av: Andruuuu

haha voi öööde! va ni alla e söta på bilden! men snaaart får ja see dej, väntar på att få höra ALLTING! kramppu

2010-10-31 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0