sommarsandal och yllesocka

Såhär idag. Den löjligt lilla operationen gick helt bra, trots att jag återigen fick skämmas för min nålskräck. Som tur var sköterskan förstående och väldigt trevlig. Sen en småtrist skoldag och första bussturen i vasa hem till brändö. Här har jag smällt i mig risotto och värkmedicin i fin och jämn takt för att undgå både svält och värk.
Den gemytliga tentveckan fortsätter imoron vilket betyder att det kanske nu skulle vara dags att öppna boken alternativt kolla Moodle... Möjligen bättre sent än aldrig.
Kan inte bara fredagseftermiddagen och helgen vara här nuuuu.....

Kommentarer
Postat av: malin

Vad är det för operation du genomgått?

2010-10-20 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0