pluggar till tuuusen

Har inte så mycket att komma med just nu. Ligger i sängen med matteboken brevid, plugg playlisten i bakgrunden och har just klämt i mig ett halvt paket knäckebröd. Mitt liv är serrni ganska enformigt för tillfället. Typ plugg, skola, prommis/länk och lite mat däremellan. Och så drogar jag som vanligt med kaffe, men det är ju ingen nyhet direkt. Nåja, men matte-tent på fredagen och jag känner på mig att jag MÅSTE LÄSA. Men vad göra då allt jag läser går in genom ena örat och ut lika snabbt genom det andra? Och då det är så tråkigt? Ändrar attityden kanske? Yeah, lets try it out.






Babbaack to work. Lateroskatero. 




Kommentarer
Postat av: Linda

Fina du, miss u!

2011-02-01 @ 17:01:52
URL: http://inthecity.fi/blogi/bloggers/linda
Postat av: JASMIN

fina DUU <3 saknar dig också massor. Ljuvliga bilder från modemässan ju, kan tänka mig att du trivdes bra. Kom snart hem! Jag har förresten itne ännu heller förstått HUUUR jag kommenterar på din blogi! puss <3

2011-02-01 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0