sometimes it hurts instead

Dethär med att bo hemifrån och vara sjuk är inte alls kul. Ingen som fixar finrexin åt dig, inget kylskåt fullt med mat ifall du råkar bli hungrig och ingen Emma-hund att kramas med.
Iställer hamnar jag kriga upp mig från sängen, byta mina pyjamasbyxor mot något varmare, dra en mössa långt över ögon och öron och kämpa mig till butiken. För mitt kylskåp är typ tomt och min mage skriker efter mat. Men kan väl inte skylla på någon annan än mig, av dumt huvud får kroppen lida.
Dessutom tror jag inte att jag kan bli frisk tills imoron om jag inte får mat i mig. För tydligen måste jag vara frisk imorgon. Ibland är inte livet alltför lätt. Speciellt inte om man är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0