Vi är skrattet i halsen och knaket i fogen, vi är rastlösa själar som irrar i skogen. Vi är dom som är kungar om natten på krogen.


Det första jag gjorde idag när jag kom hem var att jag tog kameran med ut på en prommis, helt ljuvligt väder. Älska solen, älska våren, vill inte längre ha vintern tillbaka. Nu sitter jag här en fotoprommis, en länk och en dusch senare. Nu ska jag försöka få lite mat i mig och sen tillbaka till skolan eftersom vi har "Do it for your tutors" där ikväll med våran och en annan klass. Det blir alltså att hoppa i halaren, men alkoholen skippar jag nog ikväll. you know, healt week. Kameran följer med så kan dela av mig lite bilder senare... 


Lars Winnerbäck - Solen i ögonen



LIVSLYCKA med vårsol och vårvärme!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hejjjj bruden, ljuvliga bilder! ville bara säga det. godnatt, syns imoron! kram

2011-02-02 @ 21:15:25
Postat av: JASMIN

TAck fina du! <3

2011-02-03 @ 16:03:58
Postat av: :)

underbara brillor! Varifrån är de? :)

älskar din blogg förresten.

2011-02-03 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0