.....

Jävla förbannade piss-tand/käkvärk. På måndagen måste jag tvinga mig själv att ringa och beställa tid till tandläkären, fast det tar emot. Jo, jag har fortfarande tandläkarskräck... Och jag är rädd för att det är visdomständerna som är orsaken. Och det gör mig inte direkt mindre rädd. Bara att fortsätta käka burana helgen ut har jag på känn och hoppas att det ens lättar lite.

Men för att överhuvudtaget komma igång, ska jag nog börja dagen med kaffe och sen en prommis. Annors blir jag nog bara liggande i sängen all day long.


Kommentarer
Postat av: Andrea

hejsan! hörde av alli att du int mådde så bra :( krya på dej vännen! vi tar o hörs, puss

2011-01-15 @ 15:28:30
Postat av: Jasmin

tack fina du<3

2011-01-15 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0