Life is there to be enjoyed

Igårkväll levde vi för impuls och spontanitet. Vår kvällspromenad blev en innesittar-kväll vilket sen ledde till att vi övertalade varandra om att kanske gå på en drinks-fontana besök. Ni kan ju sen räkna ut hur det slutade. Tappade räkningen efter 4de drinken och därifrån gick det bara uppåt. Tvivlar på om det ens existerar en ryggrad i min kropp, men Nellies är inte så mycket bättre heller... Men det var kul och det är väl så här livet ska vara, lite galet, sjukt kul, mycket skratt och spontant.
Och idag har jag mått som jag förtjänar. Sovit hela dagen och ätit lite mellan varven. Imoron tar vi nya friska tag igen! För imoron är sista dagen innan healt-week:en, något vi bestämde igår men mer om det latero. Nu kryper jag tillbaka under min krabbis-bästis, täcket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0