baby jag faller



Det är såhär slitet leende har man efter en veckas kaos (näe, lugnet har verkligen inte lagt sig än) och en spysjuka. Jävligt bra sportlov med andra ord. Fett nice.. Men det är bara att komma igen. Imoron tar jag förmiddagståget upp till Vasa och skall ens försöka börja läsa på tenterna. Och ikväll myser jag till det framför melodifestivalen. Ja, jag borde egentligen vara klädd i klänningen och klackarna och sitza för att sen dra vidare till after eight, spysjukan how I love you.
Och en sak, härifrån kan det bara gå uppåt. Typ. Orkar inte mer. Och så kommer jag också igen på bloggfronten, men inte på blogg-esse längre utan > JASSMIIN.PAPPER.FI. BOOOM! Överger svenska sajten och drar mig mot finsk mark och Wordpress, följ med mig vettja!! Alltså vi skippar härefter .blogg.se och byter ut det till .papper.fi! Hoppas jag inte ångrar mig. Hänger ni med?
Syns alltså på papper/peppar! Tack, blogg.se för alla dessa finfina år. Bloggen och inläggen hålls dock kvar här, så mycket minnen och så mycket känslor. Och så många sparade utkast.

Puss på er och ses alltså nästa gång HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0