Dagens

Planer:
 - Läsa franska verb+ord
 - Försöka finna en lösning till studentskrivnings trubblet, måste ha allt klart för mig på måndag! (SL eller HK)
 - Titta på Salkkarit + BB, Jag måste vara värsta TV nörden som finns! Hey vem sir på BB? Jag! Nätt de, men ja bara fastnat för de, Fyy skäms! ;D
 - Plus att jag ska försöka hinna även läsa lite SL..
 - Och titta på när resten av familjen packar, dom far till Thailand (Pattaya) på fredagen, gissa om ja e avis?!

Gnäll:
- Jag tycker att vårt studentskrivning system är från reven! Ja har planerat att skriva HK, SL och GE som realämnen och alla går på samma dag. Så jag har i princip ingen chans att ta om nåt prov under gymnasietiden.. Nåja men som sagt "av dumt huvu får kroppen lida".

Bra saker:
-
Jag får börja senare i och med att vi har skolinnebandy semifinaler imoron, Skönt!
- Gina Tricot öppnar äntligen en butik här, imoron i Forum :D Ett besök dit kanske på lördagen får se! (:

Låt:



                    

  Alicia Keys - No one
No one, no one, no one
Can get in the way of what I feel for you

- Den här låten har spelat i mitt huvve hela dagen...
- Älskar hennes hår i Videon.

Hadebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0