Äkligt glad och positiv :)


Gudars, härligt väder! När jag var ut me Emma kunde ja inte annat än le helavägen, så jävla skönt med lite värme och sol. Det känns som våren och sommaren förändrar hela mig. Min livsattityd blir bättre och jag helt enkelt orkar mera. Nerverna klarar sig bättre och jag känner mej så jävla skrattig, det är inte mycket som kan göra mig på dåligt humör just nu!

Under den senaste tiden har jag funderat ganska mycke på vad jag vill med mig själv och med mitt liv. Vad ska jag göra efter gymnasiet, studera eller ta ett mellanår och åka utomlands?! Och största frågan är kanske vad jag vill studera. Det som alltid känts som det enda rätta är lärarstudier, men vill jag det? Vasa? Nå får se, har ju hela sommarn och hösten på mig..

Jag har iaf bestämt mig för att ta var dag som den kommer och inte bekymra mig så mycket. Det här är ytterst svårt för mig eftersom jag har svårt att gå framåt utan att alltid ta två steg bakåt. Så har bestämt mig för att ta en dag i taget och se vad som kommer emot. Hoppeligen en mera än härlig vår och sommar. Vappen, tunisien resan, 18-års dagen, avslutningen, provinssi, midsommar, regatta, roadtrips, Åbo och mycket till, kan det bli bättre? Nej, just det. Det är det här jag lever på och tänker njuta av livet till högsta grad, ingen kan komma ivägen för super-jasse mera! ;)

"
we're drinking wiskey out of the bottle, not thinking about tomorrow"

Nu ska jag cykla iväg till träningarna, tänker njuta av dagens sista solstrålar och ikvl teho-osasto.

Take care och hey njut av livet mina vänner! Hoppas våren får er på lika bra humör som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0