Jag hatar att vara sjuk!


Varför sku jag just nu bli sjuk jag orkar inte vara sjuk. Känner mej så trött, slapp och orkar inte göra nånting. Värk i hela kroppen, ont i halsen, ingen matlust men ändå hungrig, svettas och fryser så in förbanna om varandra, det här är äkligt! Att provveckan börjar imoron gör inte saken ett dugg bättre, enkka prov imoron och precis noll inspiration och ork att läsa, måste bara kämpa mej igenom.



Helgen gick fint. På fredagen ordnade några 1:or fest i brankis. Trodde det skulle bli sämre än vad det egentligen blev, hade helt fiilis nog! På lördagen slöas och senare på kvällen ett besök till backgränd där min bror firade födelse- och namnsdagen, haha! Fiilisen där var roligt, vadå alkoholpåverkade?! :D Men duktiga jag höll min nykter! Söndagen var jag tvungen att vara barnvakt så en slappis söndag det också! Så jag var utvilad till max men endå blev jag sjuk, hoppas det går om tills imorn, att skriva prov med över 38 graders feber är inte så nais, inte iaf om man inte har förberett sig så bra!


De är ju förresten 1 april idag, våren närmar sig med storsteg. Resan till tunisien är bokad, skönt att ha något att se fram emot!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0