Vårväder


Ett perfekt sätt att sluta årets säsong med damerna. 2 vinster (4-2 och 8-2) gav god eftersmak och vi var faktist värda dom poängen. Mitt spel var jag faktist missnöjd med, när man spelar mot ett lite sämre lag och man vet att man kan hundra ggr bättre, men ingenting bara fungerar. Skotten, passningarna och allt annat bara sket sig, ingen aning varför, men hey jag kommer igen! :D

Jag står mellan 2 val ikvl, karis eller Åbo, har beslutsångest. Åbo skulle sitta helt perfekt men sovplats, presenter, mycket troligen krabbis imoron är inte så lockande. Dessutom är det inte det billigaste att åka tåg till åbo speciellt inte när ekonomin är svag och tunisienresan närmar sig. Kanske jag ändå stannar hemma ikvl och hittar på något att göra, det blir billigast så! Fast vem vet ifall jag får fiilis och hoppar på tåget, saa nähdä! Annors är jag öppen för förslag angående händelser ikvl.. :D

Nu ska jag bjussa på bilder av den "svenska hästflickan". (Fast håret känns inte lika ljust idag som igår och är glad för det.)

         

Vad tycker ni bättre med ljust eller mörkt?

Nu tänker jag gå ut och njuta av det härliga solskenet, inviga vårjackan, ta med till Smarket och köpa något gott. Dock inte godis, har hållit mig ifrån det i två hela veckor nu, tjohej! Möjligen tänker jag uppdatera pixboxen med bilder från idag, har varit lite dålig på det den senaste tiden.

Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

det är fint ditt hår:) ja tycker igen att mitt hår blev alltför ljust då jag satte slingor.. haha.. men solen bleker håret ännu. varför äter du int godis flicka? ja sku dö på helgen om ja it sku få äta.. iaf i menstider:D

2008-04-12 @ 15:47:55
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: malin

ja borde int ens få lov att se på godis nær ja int kan træna nåt, men kommer ændå vara småfet i sommar så førsøker sluta bry mig.. me foten e d sådær, ramlade redit på onsdagen o ha haft konstigt i den sen dess.. hoppas verkligen den lite ha lækt om 2v, annors ær jag inte ens bra tills midsommaren.l usch nu børjar ja gråta igen, *:(:( hur e d me dig då? om 10 dagar ska ja hem till finland igen..

2008-04-12 @ 17:07:56
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: malin

vart i tunisien skall ni? du måst berätta hur d var sne, för ja sku vilja åka dit. tills du e 18 ska ja kunna komma me ut på krog, d e mitt mål.. dit e ändå 5v, så tills dess e ja fan värd att vara bra. men ska va förberedd på att läkaren säger att d e på bättringsvägen mne it helt bra o att d behöv mer tid. men bara ja sku veta att op. lyckades sku ja va lugn. för nu gråter ja 10ggr mer ä skrattar:(:(
Hörde en tråkig nyhet om dig igår:( men snart e du 18, då blir d roligt!!!

2008-04-13 @ 14:37:52
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linda

Fiiiinaste pärlan någonsin!

2008-04-13 @ 22:53:28
URL: http://libas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0