maybebaby

Idag har jag besökt läkaren och har för första gången fått antibiotika (iaf vet jag inte ifall jag har ätit sånt), bihåleinflammation, hosta och sen var det något i näsan som var inflammerat, nån vägg tror jag, haha! Så en massa mediciner och ingen alkohol. Dit for min turku-fest reissu på helgen, uudestaan sit vaan. Nu har jag ledigt enda till lördagen då ska jag och jobba lite. Träningarna har också dragit igång, men jag får nog skjuta lite på dom, iaf ändå tills hostan har gått sin väg..:/
Helgen gick i jobbets tecken. Det var dags för faces-etnofestivalen vilket betydde en massa människor som ville dricka öl och dyligt. På fredagen och lördagen agerade jag portvakt, kollade alltså papper och att människor inte tog drickan med sig ut. Långa dagar och fulla människor men ändå hade jag skoj med flickorna som också jobbade. Träffade gamla bekanta, fick nya bekanta och bekantade mig bättre med halvbekanta. Trots regn och gråa moln var de flesta glade, trevliga och snälla. Många nya minnen, nya bekanta och några erfarenheter rikare. Jag är definitivt en faces-09 besöka nästa sommar, fiilisen var hög fast jag jobbade, så att.. Men visst var jag trött efter en hel helg jobb, långa många timmars dagar och få timmar av sömn, men endå somnade jag med ett leende på läpparna på söndagskvällen.
Nu ska jag packa ner lite roti-kläder och snart kommer pappa och hämta mig sen åker vi iväg till Öby. Ett besök till huvudstaden och Åbo borde jag även hinna med före skolan börjar igen, får se när det blir av..

Tänk att något så lite kan göra en så glad! happytimes.


Nu är pixboxen uppdaterad, det tog sin lilla tid som vanligt. Flera bilder på kommande nog. :)

 Juli -08




Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0